Tuesday 9 March 2010

scena.. pa sad, sedamdeset osma. back from the break.


Hm. Dohvatila sam se bloga. Stop the hope. To nije zato sto sam puna inspiracije Milanom, vec mi se jednostavno pise.

Tako da, ovaj blog nije o Italiji/Milanu/Italijanima/Bocconiju/Lombardiji i sl. Cisto o meni.

A ja sam jutros ustala previse srecna. I slusam neku vrlo simptomaticnu playlistu koja ima sve cover flowse. SLucajno. 

I citam Kockara. I saljem mami poruku da mi obavezno posalje u sledecem paketu Idiota. Jer Dostojevski se cita minimum dvaput, kaze moja baka. 

I cekam da se skine nova epizoda Gossip Girla. Kao zov moje savremene gluposti :)

A najvise od svega, gledam kroz prozor. Jer, Sunce je. A moj Bonsai se oporavlja. 

I, evo, opet zvece neki Piloti. Komsinica ce da se buni, ali sta sad. Ipak, ovo je jos jedan Dan koji prolazi zauvek.

No comments:

Post a Comment